گردهمایی باشکوه ۷۵۰ نوجوان مسجدی در ارومیه
گردهمايي باشکوه ۷۵۰ نوجوان مسجدي در اروميه

گردهمایی باشکوه ۷۵۰ نوجوان مسجدی در ارومیه

در يک رويداد بي‌نظير، بيش از ۷۵۰ نوجوان مسجدي از شهرستان اروميه در اختتاميه طرح ملي «مسجد، کانون نشاط ۲» گرد هم آمدند
شناسه خبر : 65004 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: در یک روز پرا از نشاط و امید، نوجوانان مسجدی از شهرستان ارومیه در اختتامیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط ۲» گرد هم آمدند.این رویداد بزرگ که در دهکده ساحلی چی‌چیست ارومیه برگزار شد، با حضور پرشور بیش از ۷۵۰ نوجوان، جشن موفقیت یک سال تلاش و فعالیت در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی نوجوانان بود.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از موفقیت طرح در استان، گفت: آذربایجان غربی امسال موفق شده است در طرح ملی «مسجد، کانون نشاط ۲» رتبه اول کشوری را کسب کند.

 

وی افزود: این موفقیت نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی مربیان، نوجوانان و همه دست‌اندرکاران این طرح است.

 

رضایی گفت: در این اردو ۳۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ارومیه با حضور ۷۵۰ نفر نوجوان مسجدی اجرا شد.

 

رضایی ادامه داد:در این مراسم، نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون سرود، نمایش و مسابقات، شادی و نشاط خود را به نمایش گذاشتند. همچنین، از برگزیدگان و فعالان طرح تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است ؛طرح «مسجد، کانون نشاط ۲» که به عنوان یکی از موفق‌ترین طرح‌های فرهنگی کشور شناخته می‌شود، با هدف تبدیل مساجد به کانون‌های پویا و فعال برای نوجوانان اجرا می‌شود. در این طرح، برنامه‌های متنوعی از جمله کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های هنری، اردوها و مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود تا نوجوانان بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کرده و به رشد فردی و اجتماعی دست یابند.