مساجد ارومیه، کانون نشاط و طراوت کودکان
مساجد اروميه، کانون نشاط و طراوت کودکان
در آستانه هفته بزرگداشت کودک برگزار می شود؛

مساجد ارومیه، کانون نشاط و طراوت کودکان

در آستانه هفته بزرگداشت کودک، بيش از ۷۰۰ عضو کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اروميه در جشن باشکوهي گرد هم مي‌آيند تا به اجراي برنامه‌هاي متنوع و شاد بپردازند.
شناسه خبر : 64956 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۸:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: در اقدامی ارزشمند و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در بین کودکان و نوجوانان، مراسم افتتاحیه طرح ملی طراوت و اختتامیه مسجد کانون نشاط ۲ و طرح شهید سید ابراهیم با حضور پرشور بیش از ۷۰۰ عضو از ۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد مناطق کم برخوردار شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

این مراسم که با مشارکت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، قرارگاه تحول اجتماعی و شهرداری و شورای شهر ارومیه برگزار می‌شود، روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه در دهکده ساحلی چیچست برگزار خواهد شد.

 

در این مراسم، رضا ابراهيمي معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان غربي سخنرانی خواهد کرد.

طرح ملی طراوت و طرح مسجد کانون نشاط ۲ از جمله طرح‌های موفق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی هستند که با هدف ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار اجرا می‌شوند.

این طرح‌ها با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، فضایی شاد و پرنشاط را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورند و به تقویت روحیه نشاط و امید در آن‌ها کمک می‌کنند.

 

لازم به ذکر است که برگزاری چنین مراسم‌هایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به نسل جوان و تقویت جایگاه مساجد به عنوان کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محلات است.