میاندوآب میزبان جشنواره‌ای از نشاط و معنویت؛ اختتامیه طرح مسجد، کانون نشاط
مياندوآب ميزبان جشنواره‌اي از نشاط و معنويت؛ اختتاميه طرح مسجد، کانون نشاط

میاندوآب میزبان جشنواره‌ای از نشاط و معنویت؛ اختتامیه طرح مسجد، کانون نشاط

با حمايت سازمان تبليغات اسلامي شهرستان مياندوآب، اختتاميه باشکوه طرح ملي "مسجد، کانون نشاط" با حضور پرشور بيش از ۳۰۰ نفر از اعضاي فعال کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان‌هاي مياندوآب، باروق و چهاربرج برگزار شد.
شناسه خبر : 64682 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب، مراسم اختتامیه باشکوه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» با حضور پرشور بیش از 300 نفر از اعضای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های میاندوآب، باروق و چهاربرج برگزار شد. این رویداد که نشانی از پویایی و نشاط در مساجد این منطقه بود، با هدف تقدیر و تشکر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد برگزار گردید.

حجت‌الاسلام خیری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب، در این مراسم ضمن تشکر از حضور پرشور شرکت‌کنندگان، بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد در تقویت بنیان خانواده و جامعه تأکید کرد.

 

ایشان با اشاره به اینکه بیش از یک سوم کانون‌های این شهرستان‌ها در این برنامه حضور داشتند، از این مشارکت گسترده ابراز خرسندی نمود.

 

در ادامه این مراسم، از برگزیدگان طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی تقدیر به عمل آمد.

 

همچنین، در حاشیه این مراسم،حجت‌الاسلام خیری با اشاره به عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه دشمنان اسلام، از رشادت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد و همه حاضرین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با شنیدن سرودهای انقلابی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را تجربه کردند.