اختتامیه طرح «مسجد، کانون نشاط ۲» در میاندوآب؛ تجلیل از ۳۰ کانون فعال
اختتاميه طرح «مسجد، کانون نشاط ۲» در مياندوآب؛ تجليل از ۳۰ کانون فعال

اختتامیه طرح «مسجد، کانون نشاط ۲» در میاندوآب؛ تجلیل از ۳۰ کانون فعال

با برگزاري مراسم اختتاميه طرح ملي «مسجد، کانون نشاط ۲» در شهرستان مياندوآب، از ۳۰ کانون فعال در اين طرح تجليل شد.
شناسه خبر : 64645 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آدربایجان غربی؛ طرح ملی «مسجد، کانون نشاط ۲» که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مساجد استان آذربایجان غربی اجرا می‌شد، با برگزاری مراسم اختتامیه در شهرستان میاندوآب به کار خود پایان داد.

 

در این مراسم که با حضورحجت الاسلام و المسلمین حسن زاده  امام جمعه شهرستان میاندوآب، محمد رضا رضایی فرمانداراین شهرستان و محسن رضایی مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و جمعی از مسئولان و نوجوانان برگزار شد، از ۳۰ کانون فعال در این طرح که در طول مدت اجرای طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی را برگزار کرده بودند، تجلیل شد.

 

 مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در این مراسم بر اهمیت تداوم فعالیت این کانون‌ها و نقش آن‌ها در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

 

محسن رضایی، مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش مساجد در جامعه، گفت: «مساجد تنها محل عبادت نیستند، بلکه باید به عنوان کانون‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال باشند. طرح «مسجد، کانون نشاط ۲» گامی مهم در این راستا بوده است.»

 

وی با تاکید بر تداوم فعالیت این کانون‌ها، افزود: «فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری نباید مختص به فصل خاصی باشد. این کانون‌ها باید به صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده به فعالیت خود ادامه دهند تا بتوانند نیازهای فرهنگی و اجتماعی نوجوانان و جوانان را برآورده سازند.»

 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش نوجوانان و جوانان در آینده کشور اشاره کرد و گفت: «امام خمینی (ره) فرمودند که سربازان من در گهواره هستند. این جمله نشان می‌دهد که آینده کشور در دست شما نوجوانان و جوانان است. شما باید با مطالعه و افزایش آگاهی، در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنید.»

 

در حاشیه این مراسم، مسابقات ورزشی متنوعی از جمله فوتسال، طناب‌کشی و دوومیدانی برگزار شد و همچنین جلسه توجیهی و تخصصی برای مدیران کانون‌های فعال برگزار گردید.

 

گفتنی است؛اختتاميه طرح ملي(مسجد، کانون نشاط۲) با مشارکت سازمان تبليغات اسلامي شهرستان مياندوآب،برگزار شد.