هماهنگی برای برگزاری باشکوه اختتامیه طرح مسجد کانون نشاط در میاندوآب
هماهنگي براي برگزاري باشکوه اختتاميه طرح مسجد کانون نشاط در مياندوآب

هماهنگی برای برگزاری باشکوه اختتامیه طرح مسجد کانون نشاط در میاندوآب

در آستانه اختتاميه طرح ملي مسجد کانون نشاط، مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي با فرماندار مياندوآب ديدار کرد. در اين ديدار، درباره برنامه‌ريزي براي برگزاري باشکوه مراسم اختتاميه اين طرح مهم فرهنگي در شهرستان مياندوآب بحث و تبادل نظر شد.
شناسه خبر : 64309 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی : در آستانه اختتاميه طرح ملي مسجد کانون نشاط،محسن رضایی مدير ستاد کانون‌هاي مساجد آذربايجان‌غربي با محمدرضا رضایی فرماندار مياندوآب ديدار کرد.

در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان میاندوآب برگزار شد، محسن رضایی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح مسجد کانون نشاط در استان، به دستاوردهای مهم این طرح اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه این طرح توانسته است هزاران نوجوان را به سمت مساجد جذب کند، افزود: مساجد به عنوان کانون‌های فرهنگی و هنری، نقش مهمی در تربیت نسل جوان ایفا می‌کنند و طرح مسجد کانون نشاط گامی مهم در این راستا است.

 

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، بر اهمیت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از این‌گونه طرح‌ها تأکید کرد.

 

وی همچنین بر لزوم تداوم اجرای طرح مسجد کانون نشاط در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و خواستار برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مساجد شد.

 

در پایان این دیدار، مقرر شد کمیته‌ای مشترک برای هماهنگی هرچه بهتر مراسم اختتامیه طرح مسجد کانون نشاط در شهرستان میاندوآب تشکیل شود.