برگزاری اختتامیه طرح ملی مسجد کانون نشاط در میاندوآب
برگزاري اختتاميه طرح ملي مسجد کانون نشاط در مياندوآب
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی صورت می پذیرد:

برگزاری اختتامیه طرح ملی مسجد کانون نشاط در میاندوآب

در سفر يک روزه مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي به شهرستان مياندوآب، رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان مياندوآب ،با تاکيد بر اهميت فعاليت‌هاي مسجدي، آمادگي خود را براي همکاري در برگزاري اختتاميه طرح ملي مسجد کانون نشاط اعلام کرد.
شناسه خبر : 64297 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :در سفر یک روزه محسن رضایی مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان‌غربی به شهرستان میاندوآب، دیدار صمیمانه‌ای با حجت‌الاسلام خیری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این دیدار، طرفین بر اهمیت همکاری مشترک برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اختتامیه طرح ملی مسجد کانون نشاط در شهرستان میاندوآب تاکید کردند.

حجت‌الاسلام خیری با ابراز خرسندی از این همکاری، اظهار داشت: بنده به غیر از مسئول بودن، خودم را جزو نیروی کانون می‌دانم و خدمت به مسجد از اهمیت بیشتری دارد. آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌نمایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز با قدردانی از همکاری‌های سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب، بر لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مساجد به عنوان کانون‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه این دیدار، طرفین در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر اختتامیه طرح ملی مسجد کانون نشاط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است، طرح ملی مسجد کانون نشاط با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مساجد و با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.