مدیران کانون‌های تخصصی خواهران آذربایجان‌غربی در نشست "جمعیت و خانواده" حاضر شدند
مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران آذربايجان‌غربي در نشست "جمعيت و خانواده" حاضر شدند

مدیران کانون‌های تخصصی خواهران آذربایجان‌غربی در نشست "جمعیت و خانواده" حاضر شدند

در راستاي ترويج فرهنگ فرزندآوري و تحکيم بنيان خانواده، ۱۸ نفر از مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران استان آذربايجان‌غربي به نشست سراسري مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري بانوان کشور با موضوع "جمعيت و خانواده" اعزام شدند.
شناسه خبر : 63087 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، این نشست یک روزه که در روز دهم تیرماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود، با حضور اساتید برجسته کشوری در حوزه خانواده و مدیریت هیئات مذهبی از جمله حجت الاسلام رویت، حاج حسین یکتا، امیر حسین بانکی پور، وحید یامین پور، مهدی سلحشور، مهدی رسولی و حجت الاسلام میرزامحمدی به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده در میان بانوان می‌پردازد.

 

هدف از برگزاری این نشست، ایجاد کنشگری برای مبلغات در بستر روضه‌های خانگی محلات عنوان شده است.

 

در این نشست، مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان آذربایجان‌غربی ضمن آشنایی با آخرین یافته‌ها و پژوهش‌ها در حوزه جمعیت و خانواده، با شیوه‌های نوین ترویج این فرهنگ در میان بانوان آشنا خواهند شد.

 

گفتنی است : با برگزاری این نشست‌ها و همایش‌ها، شاهد افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش بانوان در خصوص مسائل مربوط به جمعیت و خانواده باشیم و در نهایت گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده برداشته شود.