کانون‌های مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نقش‌آفرین باشند
کانون‌هاي مساجد در غني‌سازي اوقات فراغت جوانان نقش‌آفرين باشند

کانون‌های مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نقش‌آفرین باشند

محسن رضايي، مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي، در جشن عيد غدير خم که در شهرستان چهاربرج برگزار شد، حضور يافت و در سخنراني خود به موضوعات مختلفي از جمله رويکرد کانون‌هاي مساجد، اوقات فراغت و وظايف مردم در انتخابات پيش رو پرداخت
شناسه خبر : 63038 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش روابط‌عمومي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي؛محسن رضايي، مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي، در جشن عيد غدير خم که در شهرستان چهاربرج برگزار شد، با اشاره به رويکرد جديد کانون‌هاي مساجد در راستاي جذب جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنها، گفت: کانون‌هاي مساجد بايد به عنوان پايگاه‌هاي فرهنگي در محلات فعاليت کنند و با ارائه برنامه‌هاي متنوع و جذاب، جوانان را به سمت فعاليت‌هاي مذهبي و فرهنگي جذب کنند.

وي با بيان اينکه اوقات فراغت فرصتي مناسب براي ترويج آموزه‌هاي ديني و انقلابي در بين جوانان است، خاطرنشان کرد: کانون‌هاي مساجد بايد با برنامه‌ريزي دقيق و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود، از اين فرصت به بهترين نحو استفاده کنند.

 

محسن رضايي با اشاره به شهداي خدمت و دولت شهید جمهور رئيسي و خدماتي که این دولت به کشور انجام داده است، گفت: شهداي خدمت، جان خود را براي حفظ امنيت و خدمت به مردم فدا کردند و دولت شهید رئيسي نيز با تلاش شبانه‌روزي در حال حل مشکلات کشور و بهبود معيشت مردم است.

وي با اشاره به فرمايشات حضرت آقا که فرمودند "دلم براي رئيسي سوخت" گفت: اين فرمايشات نشان‌دهنده دغدغه و تعهد ايشان نسبت به مردم و کشور است.

 

ایشان با اشاره به اقتدار کشورمان در منطقه اظهار کرد: جمهوري اسلامي ايران امروز به قدرتمندترين کشور منطقه تبديل شده است و اين اقتدار به برکت خون شهدا و رهبري‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري به دست آمده است.

 

رضایی با بيان اينکه دشمنان ايران به دنبال ضعيف کردن کشورمان هستند، گفت: مردم بايد با حفظ وحدت و همدلي، در مقابل دشمنان ايستادگي کنند.

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي،در خصوص حضور در انتخابات و وظايف مردم در انتخابات پيش رو گفت: انتخابات يکي از مهم‌ترين وظايف مردم در نظام اسلامي است و مردم بايد با حضور حداکثري در انتخابات، فرد اصلح را براي اداره کشور انتخاب کنند.

 

این مقام مسئول با بيان اينکه دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند، گفت: مردم بايد با حضور پرشور خود در انتخابات، نقشه‌هاي دشمنان را خنثي کنند.