نقش‌آفرینی ستاد کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی
نقش‌آفريني ستاد کانون‌هاي مساجد در ترويج فرهنگ و معارف اسلامي با حمايت مديرکل فرهنگ و ارشاد آذربايجان‌غربي

نقش‌آفرینی ستاد کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی

در مراسمي با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي، از مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به پاس حمايت‌هاي ويژه از برنامه‌هاي اين ستاد تقدير شد.
شناسه خبر : 61369 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ؛در مراسمی که روز دوشنبه، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌برگزار شد، از «علیرضا نوروزی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به پاس حمایت‌ از برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان با اهدای لوح تقدیر  از سوی حجت الاسلام والمسلمین« کمال الدین خداداده»رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تقدیر شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان، در این مراسم با اشاره به نقش مهم کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی، گفت: حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برنامه‌های این ستاد، در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان بسیار مؤثر بوده است.

وی همچنین از تعامل و همکاری صمیمانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ستاد کانون‌های مساجد قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، از تابلوی نقاشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که توسط یکی از اعضای کانون‌های مساجد استان طراحی شده بود، رونمایی شد و این اثر هنری به عنوان هدیه‌ای معنوی به نوروزی اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به نقش خطیر کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی، گفت: این کانون‌ها به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در مساجد می‌توانند نقش مهمی در تربیت نسل جوان و انقلابی ایفا کنند.

نوروزی با بیان اینکه حمایت از برنامه‌های کانون‌های مساجد در اولویت برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا با همکاری ستاد کانون‌های مساجد در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری این کانون‌ها گام‌های مؤثری بردارد.

گفتنی است، حضور فعال کانون‌های مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و انسجام‌بخشی به جامعه است.