حضور پرشور بچه‌های مسجدی در راهپیمایی روز قدس: همبستگی با کودکان غزه
حضور پرشور بچه‌هاي مسجدي در راهپيمايي روز قدس: همبستگي با کودکان غزه

حضور پرشور بچه‌های مسجدی در راهپیمایی روز قدس: همبستگی با کودکان غزه

در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس، بچه‌هاي مسجدي آذربايجان غربي با حضور پرشور خود در راهپيمايي اين روز، همبستگي خود را با کودکان مظلوم غزه اعلام کردند.
شناسه خبر : 61295 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در این راهپیمایی که در ارومیه و ۲۰ نقطه دیگر استان برگزار شد، دانش‌آموزان و کودکان با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و جنایات آن در غزه را به نمایش گذاشتند.

در مسیر راهپیمایی، جایگاهی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده بود که در آن، کودکان و دانش‌آموزان به همخوانی سرودهای انقلابی پرداختند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه از میدان ولایت فقیه آغاز شد و حاضران بعد از طی خیابان‌های شهید منتظری، دفاع مقدس و بلوار رسالت به سمت مصلی امام خمینی (ره) حرکت کردند. در سایر نقاط استان نیز راهپیمایی روز قدس از مکان‌های تعیین‌شده آغاز شد و راهپیمایان پس از طی مسیرهای مشخص‌شده، در نماز جمعه شرکت کردند.

حضور پرشور بچه‌های مسجدی در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی، به‌ویژه نسل جوان، همواره حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و تا آزادی کامل قدس شریف از دست رژیم غاصب صهیونیستی، به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

 

کلمات کلیدی: راهپيمايي روز قدس