درخشش کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان
درخشش کانون‌هاي مساجد آذربايجان‌غربي در نخستين جشنواره ملي تئاتر شبستان

درخشش کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان

گروه نمايشي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي با کسب رتبه‌هاي برتر در بخش‌هاي مختلف نخستين جشنواره ملي تئاتر شبستان، افتخار ديگري را براي استان به ارمغان آورد.
شناسه خبر : 60914 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :«محسن رضایی»، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور در تهران برگزار شد، گروه نمایشی «خنده و گریه» از کانون فرهنگی هنری منتظرون با نمایش «پیراهن مشکی» به کارگردانی رضا خروجیان، موفق به کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف شد.

وی با اشاره به جزئیات این موفقیت، گفت: کسب رتبه سوم کارگردانی، رتبه دوم و سوم بازیگری، رتبه تقدیر نویسندگی و رتبه تقدیر طراحی صحنه از جمله افتخارات این گروه نمایشی در این جشنواره بود.

رضایی با تبریک این موفقیت به گروه نمایشی مسجد «خنده و گریه» و همه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خاطرنشان کرد: این موفقیت نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای استان در حوزه تئاتر و هنرهای نمایشی است و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای کانون‌های مساجد استان خواهد بود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی همچنین از حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان با هدف ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و حمایت از گروه‌های نمایشی فعال در مساجد، از 13 تا 18 اسفند 1402 در تهران برگزار شد.