درخشش فعالان قرآنی استان آذربایجان غربی در شانزدهمین دوره جشنواره مدهامتان
درخشش فعالان قرآني استان آذربايجان غربي در شانزدهمين دوره جشنواره مدهامتان

درخشش فعالان قرآنی استان آذربایجان غربی در شانزدهمین دوره جشنواره مدهامتان

درخشش قرآنيان مسجدي آذربايجان غربي درشانزدهمين دوره جشنواره مدهامتان با کسب مقام‌هاي برتر کشوري
شناسه خبر : 60765 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۴۶

به گزارش روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، در شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد، دو تن از فعالان قرآنی کانون‌های مساجد استان موفق به کسب مقام‌های برتر کشوری شدند.

 « مبین نصیری »از کانون فرهنگی هنری سماء  در رشته قرائت ترتیل رتبه اول را کسب کرد و«محمد پارسا پورحسین» از کانون فرهنگی هنری آیت اله کاشانی در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه دوم شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ضمن تبریک این موفقیت به این دو فعال قرآنی و خانواده‌های ایشان، اظهار داشت: کسب این مقام‌های ارزشمند نشان‌دهنده استعداد و ظرفیت‌های بالای جوانان مسجدی در زمینه فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همواره در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین اقشار مختلف جامعه، به‌ویژه جوانان و نوجوانان، برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند و این موفقیت‌ها نشان‌دهنده اثربخشی این برنامه‌ها است.

رضایی با تأکید بر حمایت از فعالان قرآنی مساجد، تصریح کرد: ستاد کانون‌های مساجد استان با تمام توان از فعالان قرآنی در سطوح مختلف حمایت خواهد کرد و زمینه را برای حضور هرچه بیشتر جوانان در این عرصه فراهم خواهد کرد.

 

کلمات کلیدی: مدهامتان فعالان قرآني