ویژه برنامه‌های ۱۸ اسفندماه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی تشریح شد
ويژه برنامه‌هاي ۱۸ اسفندماه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي تشريح شد

ویژه برنامه‌های ۱۸ اسفندماه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی تشریح شد

در جلسه‌اي شوراي اداري،ويژه برنامه‌ اي ۱۸ اسفندماه، شامل اولين نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، تشريح شد.
شناسه خبر : 60676 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :صبح امروز9 اسفند ماه در جلسه شورای اداری ستاد، جلسه‌ای با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان و کارشناسان ،برگزار شد که در این جلسه، برنامه‌های ۱۸ اسفندماه،سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 برنامه‌های ۱۸ اسفندماه به شرح زیر است:

 

-افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان

این نمایشگاه با عنوان "رو در مسیر قله" از 16 تا ۱۸ اسفندماه در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

-دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

در این دیدار، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان به همراه تعدادی از مدیران کانون های برتر استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه حضور خواهند داشت و گزارشی از فعالیت‌های کانون‌ها ارائه خواهند کرد و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، نیز رهنمودهایی را ارائه خواهند کرد.

 

-دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

در این دیدار، در خصوص تعاملات و همکاری‌های مشترک بین ستاد کانون‌های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

تشریح برنامه های 18 اسفند با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد  در برنامه های ویژه تلویزیونی و رادیویی و دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان

در این دیدار، در خصوص اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و ضرورت انعکاس این فعالیت‌ها در صدا و سیما بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

-نشست خبری و مطبوعاتی

در این نشست، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان به سؤالات خبرنگاران در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌ها پاسخ خواهد داد.

 

-سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه به سخنرانی خواهد پرداخت و در خصوص اهمیت کارهای فرهنگی در مساجد و سفارش مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد صحبت خواهد کرد.

 

-برگزاری جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان

این جلسه با حضور اعضای شورا در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه برگزار خواهد شد.

 

-توزیع بروشور آشنایی با کانون‌های مساجد در نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد

این بروشورها در بین نمازگزاران در مصلی‌های نماز جمعه ارومیه و شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

 

-تجلیل از خانواده‌های صبور شهدای اسفند استان در مراسم سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

این مراسم در روز 17 اسفندماه در سالن اجتماعات حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

 

-افتتاح کانون‌های جدیدالتأسیس در سطح استان

در این ایام، تعدادی کانون جدیدالتأسیس در سطح استان افتتاح خواهد شد.

 

در این جلسه، محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان، بر اهمیت برنامه‌های ۱۸ اسفندماه تأکید کرد و گفت:این برنامه‌ها فرصتی برای معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان است.