«جان جهان» نغمه‌ای مهدوی از کانون مدافعان زینبیه به گوش مخاطبان رسید
«جان جهان» نغمه‌اي مهدوي از کانون مدافعان زينبيه به گوش مخاطبان رسيد

«جان جهان» نغمه‌ای مهدوی از کانون مدافعان زینبیه به گوش مخاطبان رسید

سياوش عزيزي، مدير کانون فرهنگي هنري مدافعان زينبيه از توليد و انتشار سومين اثر فاخر اين کانون با عنوان «جان جهان» به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و نيمه شعبان خبر داد.
شناسه خبر : 60661 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان آذربایجان‌غربی، سیاوش عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: سومین اثر تولیدی کانون مدافعان زینبیه با عنوان «جان جهان» در سه مرحله ضبط شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول ضبط این اثر با حضور دختران، مرحله دوم با حضور پسران و مرحله سوم با حضور تک خوان‌ها انجام شده است، افزود: این اثر به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان تولید و منتشر شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: «جان جهان» در سال جاری سومین اثر تولیدی کانون مدافعان زینبیه پس از «ایران من» و «پاسداران کربلا» است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مدافعان زینبیه با اشاره به حمایت و مشارکت ستاد کانون‌های مساجد استان، اداره تبلیغات اسلامی ارومیه و کانون تخصصی خواهران بنات الزهرا در تولید این اثر، گفت: این اثر در قالب نماهنگ و در فضای مجازی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این اثر می‌توانند به کانال‌های بچه های مسجد آذربایجان غربی در فضای مجازی مراجعه کنند.@kanonmasajed_azargharbi