برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی
برگزاري اولين نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد آذربايجان‌غربي
رضایی خبر داد؛

برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی

رضايي گفت: اولين نمايشگاه دستاوردهاي اعضاي کانون‌هاي مساجد با عنوان «در مسير قله» همزمان با 18 اسفند برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 60567 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، «محسن رضایی» با اعلام این خبر اظهار کرد: « در مسیر قله » اولین نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانون‌های مساجد استان است که به مناسبت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در  آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه، گفت:این نمایشگاه با هدف معرفی و نمایش دستاوردهای اعضای کانون‌های مساجد استان، ایجاد فرصتی برای تبادل تجربیات و ایده‌ها بین اعضای کانون‌ها، تشویق و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد برگزار می شود.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در محورهای مختلف، افزود: محورهای این نمایشگاه شامل هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای ادبی، فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های علمی و پژوهشی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد:علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 اسفند 1402 آثار خود را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند. به برگزیدگان هر محور جوایز نفیس اهدا می شود.

وی در پایان ضمن دعوت ازعلاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 04433433105 تماس حاصل فرمایند.