جشن بزرگ انقلاب در مسجد موسی ابن جعفر ارومیه: تداوم انقلاب با حضور پررنگ مردم در مساجد
جشن بزرگ انقلاب در مسجد موسي ابن جعفر اروميه: تداوم انقلاب با حضور پررنگ مردم در مساجد

جشن بزرگ انقلاب در مسجد موسی ابن جعفر ارومیه: تداوم انقلاب با حضور پررنگ مردم در مساجد

محسن رضايي، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان آذربايجان غربي، تداوم انقلاب اسلامي را در گرو حضور پررنگ مردم در مساجد دانست.
شناسه خبر : 60284 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :جشن بزرگ انقلاب به همت کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر(ع) ، با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی و اعضای مسجدی و همزمان با جشن عید مبعث برگزار شد.

 

محسن رضایی در این مراسم با اشاره به نقش مهم مساجد در تداوم انقلاب اسلامی، گفت: منشا انقلاب اسلامی مساجد بوده و این انقلاب با حضور پررنگ مردم در مساجد تداوم می یابد.

 

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان از دستاوردهای انقلاب آگاهی کافی ندارند، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: ایران امروزه در تمام حوزه ها حرف برای گفتن دارد و حتی جز برترین ها در جهان محسوب می شود.

 

حسین قربان پور، مدیر کانون فرهنگی و هنری موسی ابن جعفر ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مساجد در آن زمان پایگاه اصلی مبارزان علیه رژیم شاهنشاهی بودند.

 

وی افزود: امروز نیز مساجد باید در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی جوانان نقش آفرینی کنند.

 

قربان پور با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای آگاهی سازی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر ارومیه تمام تلاش خود را کرده که در برنامه های ملی و مذهبی به موضوع تبیین توجه ویژه داشته باشد.

 

اجرای سرود، تئاتر، تجلیل از اعضای مسجدی، اجرای مسابقه و قرعه کشی از جمله برنامه های جنبی این ویژه برنامه بود.

در پایان این مراسم، از فعالان مسجدی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.