استقبال گرم و صمیمی بچه‌های مسجد از وزیر ارشاد در ارومیه
استقبال گرم و صميمي بچه‌هاي مسجد از وزير ارشاد در اروميه

استقبال گرم و صمیمی بچه‌های مسجد از وزیر ارشاد در ارومیه

محمدمهدي اسماعيلي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بدو ورود به اروميه مورد استقبال پرشور و صميمي بچه‌هاي مسجد با لباس‌هاي محلي آذري قرار گرفت.
شناسه خبر : 60282 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش روابط عموممی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی «محمدمهدی اسماعیلی » وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز 21 بهمن ماه  با استقبال «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی وارد ارومیه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به ارومیه با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

اسماعیلی در ادامه برنامه‌های سفر خود با هنرمندان و مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان دیدار و گفتگو کرد.

در حین ورود وزیر ارشاد به تالار وحدت استان آذربایجان‌غربی برای نشست با اصحاب هنر و رسانه، دو نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران ارومیه ، با لباس‌های محلی آذری و با خواندن متن خیرمقدم به زبان آذری، از وی استقبالی گرم و صمیمی به عمل آوردند.

 

این استقبال گرم و صمیمی، نشان‌دهنده توجه و اهتمام ویژه نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی به مقوله فرهنگ و هنر و همچنین تعامل و ارتباط صمیمی بین مسئولان و مردم است.

 

وزیر ارشاد نیز در سخنانی ضمن قدردانی از این استقبال گرم، بر لزوم حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد و توجه به نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

 

اسماعیلی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان آذربایجان‌غربی، بر لزوم برنامه‌ریزی و تلاش برای توسعه و رونق این فعالیت‌ها در این استان تأکید کرد.

 

در این سفر، وزیر ارشاد از چندین طرح و پروژه در استان آذربایجان‌غربی بازدید و با هنرمندان و فعالان فرهنگی این استان دیدار و گفتگو کرد.