مساجد، سنگر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی
مساجد، سنگر تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي

مساجد، سنگر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي در جشن بزرگ انقلاب کانون فرهنگي و هنري حضرت علي اصغر(ع) نوشين شهر؛ دشمن با تهاجم فرهنگي به دنبال تحت تاثير قرار دادن نسل جوان است.
شناسه خبر : 60248 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در جشن بزرگ انقلاب کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اصغر(ع)نوشین شهر که در مسجد چهارده معصوم (ع) نوشین شهر برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها، اظهار کرد: تبیین این دستاوردها برای مردم به ویژه نسل جوان در مکان مقدس مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه از دل همین مساجد، سربازان فراوانی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و شهید شدند، افزود: در این برهه زمانی که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نسل نوجوان و جوان ما را تحت تاثیر قرار دهد، باید رشادت‌ها، مقاومت‌ها و ایثارگری‌های شهدا به این قشر از جامعه انتقال داده شود.

 

دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال انحراف نسل جوان است

 

رضایی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان با ایجاد اغتشاشات و تهاجم فرهنگی به دنبال تحت تاثیر قرار دادن نسل جوان و انحراف آنها از مسیر انقلاب هستند.

 

دختران و بانوان ایران زمین در عرصه‌های مختلف سرآمد هستند

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کنند با فعالیت‌هایی در حوزه حجاب می‌توانند دختران و زنان ما را تحت تاثیر قرار دهند، تصریح کرد: اینچنین نیست و دختران و بانوان ایران زمین در تمام حوزه‌های علمی، ورزشی، هنری و… سرآمد کشورها هستند.

 

وی به رتبه اول جهانی بانوان ایران در حوزه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: این نشان از توانمندی و ظرفیت بالای زنان ایرانی دارد و دشمنان هرگز نمی‌توانند با توطئه‌های خود خللی در اراده و عزم راسخ آنها ایجاد کنند.

 

مساجد، پایگاه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 

رضایی در ادامه با تاکید بر نقش مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: مساجد باید به عنوان پایگاه‌های اصلی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان معرفی شوند.

 

وی از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواست تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ابتکاری، نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان اقدام کنند.

 

لزوم استفاده از ظرفیت‌های هنری برای تبیین دستاوردهای انقلاب

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های هنری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: باید از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان استفاده شود و در این زمینه برنامه‌های جذاب و متنوعی در مساجد اجرا شود.