افتتاح کانون فرهنگی هنری آل یاسین در ارومیه همزمان با ایام الله دهه فجر
افتتاح کانون فرهنگي هنري آل ياسين در اروميه همزمان با ايام الله دهه فجر

افتتاح کانون فرهنگی هنری آل یاسین در ارومیه همزمان با ایام الله دهه فجر

همزمان با ايام‌الله دهه فجر، کانون فرهنگي هنري آل ياسين در مسجد آل ياسين اروميه با حضور محسن رضايي، مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي و جمعي از نمازگزاران و اعضاي کانون افتتاح شد.
شناسه خبر : 60021 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم گرامیداشتی با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در مسجد آل یاسین ارومیه برگزار شد.

 

رضایی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: «امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است که این امر مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های ملت ایران است.»

 

وی در ادامه به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: «حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارد و دشمنان را ناامید می‌کند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی همچنین به نقش کانون‌های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: «کانون‌های مساجد باید با برنامه‌های جذاب و متنوع، زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد را فراهم کنند.»

 

رضایی با تأکید بر ضرورت کنار گذاشتن صف‌کشی‌ها در مساجد، گفت: «امروز باید همه با هم در راستای حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در مساجد گام برداریم.»

 

وی در پایان با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی هنری آل یاسین، حکم حجت‌الاسلام اسمعیلی به عنوان مدیر این کانون را ابلاغ کرد.

 

وی افزود ؛این کانون با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود دارد.

 

در این مراسم همچنین گروه سرود مدافعان زینبیه مسجد حضرت زینب کبری(س) به اجرای سرود پرداختند.

 

در پایان این مراسم، دفتر کانون فرهنگی هنری آل یاسین با حضور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی و اهالی مسجد افتتاح شد.