نغمه‌های قرآنی در روستای قره‌باغ: انس ۱۳۰ دانش‌آموز با کلام وحی در دهه فجر
نغمه‌هاي قرآني در روستاي قره‌باغ: انس ۱۳۰ دانش‌آموز با کلام وحي در دهه فجر

نغمه‌های قرآنی در روستای قره‌باغ: انس ۱۳۰ دانش‌آموز با کلام وحی در دهه فجر

حجت الاسلام کرم زاده افزود:حضور بيش از ۱۳۰ دانش‌آموز در محفل قرآني کانون فرهنگي و هنري روستاي شهداي قره‌باغ
شناسه خبر : 60018 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی:به مناسبت دهه فجر محفل قرآنی با حضور ۱۳۰ دانش‌آموز در مسجد جامع روستای قره‌باغ ارومیه برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عسگر کرم‌زاده، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای قره‌باغ، در حاشیه این محفل قرآنی، به تفسیر آیه ۱۶۴ سوره آل عمران پرداخت و گفت: این آیه به نعمت بعثت و هدایت پیامبر اکرم (ص) اشاره دارد و بیان می‌کند که این بعثت بدون قرآن معنا پیدا نمی‌کند و قرآن ابزار هدایت در دست پیامبر است.

وی افزود: با توجه به اینکه پیامبر بزرگ اسلام (ص) قرآن و عترت را هدیه‌ای گرانبها در میان امت خود قرار داده، اجرای برنامه‌های فرهنگی در کانون شهدای قره‌باغ با هدف زمینه ‌سازی برای انس دانش‌آموزان با قرآن امری ضروری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای قره‌باغ روستای قره‌باغ ارومیه ادامه داد: در این راستا تمام برنامه‌هایی که در این کانون در حال اجراست سعی شده که بر محوریت قرآن باشند.

حجت‌الاسلام کرم‌زاده گفت: همچنین مسابقات فرهنگی با موضوع دهه فجر و مشارکت در انتخابات، مخصوصاً برای رای‌اولی‌ها، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این مسجد است.

 

گفتنی است؛ همخوانی قرآن توسط نونهالان مهد کودک متفکران روستای قره‌باغ و سخنرانی در حوزه دهه فجر و انتخابات از دیگر برنامه‌های جنبی این ویژه برنامه بود.