کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی با بیش از 100 برنامه در دهه فجر میزبان مردم هستند
کانون‌هاي مساجد آذربايجان‌غربي با بيش از 100 برنامه در دهه فجر ميزبان مردم هستند

کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی با بیش از 100 برنامه در دهه فجر میزبان مردم هستند

رضايي از برگزاري بيش از ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگي، هنري، مذهبي و اجتماعي توسط کانون‌هاي مساجد در دهه فجر خبر داد.
شناسه خبر : 59884 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی « محسن رضایی» در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی پیش‌گام بوده‌ و در دهه فجر با برگزاری برنامه‌های متنوع، میزبان مردم هستند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه فجر می‌توان به جشنواره سرود بچه‌های مسجد، مسابقات ورزشی، جشن بزرگ رای اولی‌ها، محافل انس با قرآن، دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان، هر مسجد یک ایستگاه انقلاب، رونمایی از سرود رای اولی‌ها، تبیین دستاوردهای انقلاب، جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر (شهری و روستایی) و جشن انقلاب در روستای برتر استان اشاره کرد.

 

وی افزود: جشن بزرگ فجرانه با محوریت عید مبعث در مناطق محروم و حاشیه نشین با حضور مردم برگزار می شود.

رضایی با اشاره به لزوم توجه به نهضت بازگشت به مسجد افزود: این امر مهم از طریق برنامه‌های شاد و جذاب در مساجد مقدور می‌شود.

رضایی با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت گسترده مردم برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در دهه فجر است.