آغاز هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی
آغاز هماهنگي برنامه‌هاي دهه فجر در ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي

آغاز هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی

کارگروه هماهنگي برنامه‌هاي دهه فجر با حضور مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي برگزار شد.
شناسه خبر : 59862 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ؛«محسن رضایی» مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان، در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مساجد، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه است.

 

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی استان، برنامه‌های متنوع و متناسب با نیازهای جامعه را در دهه فجر امسال برگزار خواهد کرد.

 

رضایی با اشاره به برخی از برنامه‌های این ستاد در دهه فجر، گفت:این برنامه‌ها شامل جشنواره سرود بچه‌های مسجد، مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری ایستگاه‌های انقلاب، رونمایی از سرود رای اولی‌ها، برپایی مراسمات با موضوع جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت انقلابی، برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر در سطح شهری و روستایی و جشن انقلاب در روستای برتر استان می‌شود.

 

وی با دعوت از مردم برای حضور در برنامه‌های دهه فجر در مساجد، گفت: مساجد کانون‌های فرهنگی و اجتماعی هستند و برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مساجد فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این مراکز در راستای ترویج فرهنگ انقلابی است.

 

در این جلسه، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه فجر پرداختند.