دشمنان به دنبال از بین بردن کیان خانواده و تزریق یاس و ناامیدی به جامعه هستند
دشمنان به دنبال از بين بردن کيان خانواده و تزريق ياس و نااميدي به جامعه هستند

دشمنان به دنبال از بین بردن کیان خانواده و تزریق یاس و ناامیدی به جامعه هستند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان غربي در جشن بزرگ ميلاد حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام گفت: دشمنان به دنبال از بين بردن کيان خانواده و تزريق ياس و نااميدي به جامعه هستند.
شناسه خبر : 59665 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۴۶

به گزارش روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛رضا ابراهیمی (معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری) آذربایجان غربی در جشن بزرگ میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام که روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات وحدت ارومیه برگزار شد، با تبریک روز پدر و میلاد امام علی (ع)اظهار داشت: پدران خانواده در این سرزمین نقش و جایگاه خاصی دارند.

وی افزود: امروز دشمنان دنبال این هستند که کیان خانواده را از بین ببرند و هر چه داریم از این خانواده داریم و با روش های مختلف و ترفندهای مختلف دنبال این هستندکه این خانواده ها کم رونق شود.

 

ابراهیمی گفت: ما باید حواسمون باشد. احترام به بزرگترها و احترام به خانواده یکی از اصول اساسی در خانواده های ایران اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به شهدا و ایثارگران اظهار داشت: ما اینجا جمع شدیم. مدیون یه سری مردانی هستیم که اومدن عزیزترین خودشون رو که جانشان باشه برای انقلاب و نظام و کشور تقدیم کردند.

 

ابراهیمی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت جامعه امروز گفت: ما در شرایط خاص و ویژه ای قرار داریم. دشمن به هر امیدی میخواهد یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند.

 

وی افزود: دشمن نمی خواهد در این کشور آرامش به قرار باشد. امروز مسیر به روی رشد و توسعه هست و امروز در این کشور کارهای بزرگ و عظیم اتفاق افتاده که دشمن ترس و واهمه دارد و نمی خواهند دیده شود.

 

ابراهیمی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف گفت: در حوزه مختلف در حوزه سلامت، آموزش در حوزه علم و فناوری ما حرفی برای گفتن داریم، رتبه علمی کشور ما در دنیا رتبه ۱۵ است در منطقه دوم و سوم هستیم و این به برکت این نظام و این انقلاب هست.

 

ابراهیمی همچنین با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: امسال یک حماسه دیگر در تاریخ انقلاب در کشور ما خلق خواهد شد.

 

وی افزود: امیدواریم که مردم با حضورشان در پای صندوق های رای نقشه دشمنان را نقش بر آب بکنند.