«لشگر فرشته‌ها» در آذربایجان غربی با تجلیل از مادری که فرزندش حافظ قرآن است
«لشگر فرشته‌ها» در آذربايجان غربي با تجليل از مادري که فرزندش حافظ قرآن است

«لشگر فرشته‌ها» در آذربایجان غربی با تجلیل از مادری که فرزندش حافظ قرآن است

«لشگر فرشته‌ها» طرح جديد ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با هدف شناسايي و تجليل از مادران قرآني است.
شناسه خبر : 59547 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ؛در این طرح، از مادران قرآنی که حافظ قرآن، قاری قرآن، مربی قرآن و یا فعال در عرصه‌های قرآنی هستند، تجلیل خواهد شد.

در جدیدترین اقدام در راستای اجرای این طرح، از «نرجس تافی» مادر فرزند حافظ قرآن و مربی قرآنی در کانون کمیل در ارومیه تجلیل شد.

 

در این مراسم که روز گذشته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی و با همکاری کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران اسوه برگزار شد، از زحمات( نرجس تافی) در تربیت فرزندان قرآنی تقدیر شد.

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش مادران و مربیان قرآنی در جامعه گفت: «مادران  و مربیان قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند که با پرورش فرزندان قرآنی، نقش مهمی در آینده‌سازی جامعه دارند

 

 

در پایان این مراسم، از نرجس تافی با اهدای لوح تقدیر از طرف (حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) و هدیه تقدیر شد.

 

نرجس تافی در این مراسم گفت: «من از اینکه توانسته‌ام فرزندم را با قرآن تربیت کنم، بسیار خوشحالم و امیدوارم که این مسیر را ادامه دهم.

 

وی افزود: من معتقدم که قرآن بهترین راهنما برای زندگی است و اگر فرزندان ما با قرآن آشنا شوند، می‌توانند سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

 

 

گفتنی است، طرح «لشگر فرشته‌ها» ازدیماه سال جاری در استان آذربایجان غربی آغاز شده است و تاکنون از ده‌ها مادر قرآنی در این استان تجلیل شده است.