«لشگر فرشته‌ها» در آذربایجان غربی با تجلیل از بانوی قرآنی آغاز شد
«لشگر فرشته‌ها» در آذربايجان غربي با تجليل از بانوي قرآني آغاز شد

«لشگر فرشته‌ها» در آذربایجان غربی با تجلیل از بانوی قرآنی آغاز شد

«لشگر فرشته‌ها»طرح جديد ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان غربي با هدف شناسايي و تجليل از مادران قرآني اين استان آغاز شد.
شناسه خبر : 59183 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش روابط‌ عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در این مراسم که دیروز30 دیماه با حضور مدیر ستاد و با همکاری کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران «آمنه» برگزار شد، از « رقیه اسکندری» مدیر موسسه قرآنی (هدی للناس )و مدیر کانون فرهنگی هنری( ابوالحسن )ارومیه تجلیل شد.

در این مراسم، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت نقش مادران قرآنی در جامعه گفت: «مادران قرآنی سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند که با پرورش فرزندان قرآنی، نقش مهمی در آینده‌سازی جامعه دارند.

وی افزود: طرح «لشگر فرشته‌ها» با هدف شناسایی و تجلیل از مادران قرآنی استان آذربایجان غربی آغاز شده است و در این طرح، از مادران قرآنی که حافظ قرآن، قاری قرآن، مربی قرآن و یا فعال در عرصه‌های قرآنی هستند، تجلیل خواهد شد.

 

در پایان این مراسم، از « رقیه اسکندری» با اهدای لوح تقدیر از طرف (حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) و هدیه تقدیر شد.