کارگروه اجرایی مساجد دهه فجر آذربایجان‌غربی تشکیل شد
کارگروه اجرايي مساجد دهه فجر آذربايجان‌غربي تشکيل شد

کارگروه اجرایی مساجد دهه فجر آذربایجان‌غربی تشکیل شد

محسن رضايي مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي از تشکيل اولين جلسه کارگروه اجرايي مساجد دهه فجر استان خبر داد.
شناسه خبر : 59149 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛محسن رضایی مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان گفت:اولین جلسه کارگروه اجرایی مساجد دهه فجر استان با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات ستاد برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر در مساجد استان انجام شد.

 

رضایی با اشاره به اینکه مساجد یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور هستند، گفت: با توجه به نقش مهم مساجد در جامعه، تلاش داریم تا با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این ایام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و دستاوردهای انقلاب را به مردم تبیین کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی بیان کرد: کلیه برنامه های پیشنهادی در راستای جلب و جذب مشارکت هر چه بیشتر مردم، نهادها و کانون ها و هسته های مردمی و دستگاه های اجرایی طراحی و پیشنهاد شده و ایجاد طروارت، تازگی، پویایی و جذابیت به نحوی که موجبات تاثیرات ذهنی و عینی مخاطبان را فراهم سازد از مهمترین اولویت های برنامه ای می باشد و قطعاً دست اندرکاران امر برگزاری مراسم و مناسبت ها با خلق ایده ها و پیشنهادات نو می توانند بر غنای آن بیافزایند.

 

گفتنی است؛ کارگروه در سطح مرکز متشکل از ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز، معاونت فرهنگ و تحقیقات و آموزش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بسیج مجلات بسیج مستضعفین و در مراکز استانی بخش های متناظر با اعضا به عنوان عضو این کارگروه هستند.

 

قابل ذکر است؛ محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از سوی حجت الاسلام آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به عنوان ریاست کمیته اجرایی «مساجد» ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب شد.