مرکز فرهنگی اجتماعی و ورزشی کانون فرهنگی هنری لیلة القدر مسجد چاوشان افتتاح شد
مرکز فرهنگي اجتماعي و ورزشي کانون فرهنگي هنري ليلة القدر مسجد چاوشان افتتاح شد

مرکز فرهنگی اجتماعی و ورزشی کانون فرهنگی هنری لیلة القدر مسجد چاوشان افتتاح شد

در مراسمي با حضور مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي، مرکز فرهنگي اجتماعي و ورزشي کانون فرهنگي هنري ليلة القدر مسجد چاوشان افتتاح شد.
شناسه خبر : 58042 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی؛در این مراسم که با حضور محسن رضایی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی و کارشناسان این ستاد برگزار شد، رضا وقری، مسئول کانون فرهنگی هنری لیلة القدر مسجد چاوشان، با اشاره به اهمیت نقش مساجد در جامعه گفت: مساجد علاوه بر نقش عبادی، نقش مهمی در تربیت و پرورش نسل جوان نیز دارند. افتتاح این مرکز فرهنگی اجتماعی و ورزشی، فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و جوانان فراهم می‌کند.

وی افزود: این مرکز دارای امکاناتی مانند ، کتابخانه، مکان ورزشی و کارگاه‌های آموزشی است. امیدواریم با بهره‌برداری از این مرکز، شاهد رشد و شکوفایی جوانان باشیم.

 

در ادامه این مراسم، محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه مساجد کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در محله‌ها دارند. افتتاح این مرکز نیز نمونه‌ای از اقداماتی است که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق این هدف انجام می‌دهند.

 

وی افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده خواهد کرد.