مسجد جامع شهرستان شوط طرح پایگاه قرآن را اجرا کرد
مسجد جامع شهرستان شوط طرح پايگاه قرآن را اجرا کرد

مسجد جامع شهرستان شوط طرح پایگاه قرآن را اجرا کرد

کانون فرهنگي هنري ابوذر مسجد جامع شهرستان شوط با اجراي طرح "مسجد پايگاه قرآن" به دنبال ترويج فرهنگ قرآني در بين اهالي اين شهرستان است.
شناسه خبر : 57146 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی :سجاد بایرام زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد جامع شهرستان شوط ، از برگزاری طرح «مسجد پایگاه قرآن» هر هفته سه جلسه کرسی تلاوت (حفظ جز سی ام) بعد از نماز مغرب وعشا در این کانون خبر داد.

 

وی افزود: این کرسی تلاوت با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم از سراسر شهرستان شوط برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان برای حفظ قرآن کریم است.

 

بایرام زاده همچنین از حضور (حجت الاسلام والمسلمین جباری) امام جمعه شهرستان شوط به همراه هیئت امناء مسجد جامع این شهرستان در کلاس‌های قرآنی کانون خبر داد و گفت: در این بازدید، امام جمعه شهرستان شوط از فعالیت‌های قرآنی کانون تقدیر و به همه بچه‌های کانون بعد از برگزاری یک مسابقه قرآنی جوایزی اهدا کرد.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد جامع شهرستان شوط از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با بیش از 160 نفر عضو در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله قرآن، عترت، مشاوره، ورزشی و اردویی فعالیت می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد جامع شهرستان شوط در پایان خاطرنشان کرد: این کانون در تلاش است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین اهالی شهرستان شوط ایفا کند.