اولین مرحله از طرح مسجد پایگاه قرآن در کانون فرهنگی هنری محبان ام ابیها(س) اجرا شد
اولين مرحله از طرح مسجد پايگاه قرآن در کانون فرهنگي هنري محبان ام ابيها(س) اجرا شد

اولین مرحله از طرح مسجد پایگاه قرآن در کانون فرهنگی هنری محبان ام ابیها(س) اجرا شد

محسن رضايي از اجراي اولين مرحله از طرح مسجد پايگاه قرآن در کانون فرهنگي هنري محبان ام ابيها(س) خبر داد.
شناسه خبر : 55742 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛محسن رضایی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای اولین مرحله از طرح «مسجد پایگاه قرآن» در کانون فرهنگی هنری محبان ام ابیها (س) در شهرستان ارومیه اظهار کرد: در این طرح، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه‌های قرآنی در سطح جامعه معرفی می‌شوند و فعالیت‌های قرآنی در آن‌ها تقویت می‌شود.

وی افزود: در اولین مرحله از این طرح، کانون فرهنگی هنری محبان ام ابیها (س) به عنوان پایگاه قرآنی در شهرستان ارومیه انتخاب شد و طی یک دوره آموزشی، مربیان و فعالان قرآنی این کانون در زمینه‌های مختلف قرآنی، از جمله آموزش قرآن، مفاهیم قرآن، حفظ قرآن و ترتیل قرآن، توانمندسازی شدند.

رضایی با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و همچنین تقویت جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه قرآنی اجرا می‌شود، گفت: در آینده نزدیک، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دیگر نیز به عنوان پایگاه‌های قرآنی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه به نقش مسجد در ترویج فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: مسجد پایگاه و کانون اصلی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.

رضایی با بیان اینکه طرح مسجد پایگاه قرآن، فرصت مناسبی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای تقویت فعالیت‌های قرآنی خود است، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم.