کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های فرهنگی و هنری محلی
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، پايگاه‌هاي فرهنگي و هنري محلي

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های فرهنگی و هنری محلی

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي، در حاشيه دوره توجيهي و آموزشي مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اروميه، بر ضرورت تقويت نقش کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در جامعه تأکيد کرد.
شناسه خبر : 54364 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛محسن رضایی در این دوره آموزشی که با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های فرهنگی و هنری محلی هستند که می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه ایفا کنند.

وی افزود: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ارومیه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

رضایی با اشاره به مباحث آموزشی این دوره، گفت: در این دوره، مباحثی همچون سامانه بچه‌های مسجد، مدیریت منابع، برنامه‌ریزی و اجرا، روش‌های جذب مخاطب و ... توسط کارشناسان ستاد آموزش داده می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت اجرای برنامه‌های مسجد پایه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: مسجد پايگاه قرآن، تئاتر شبستان و گروه‌های سرود کانون از جمله برنامه‌های مسجد پایه هستند که باید در کانون‌ها اجرا شوند.

رضایی در پایان از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواست تا با برنامه‌ریزی و تلاش، نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه ایفا کنند.