نمایشگاه مد و طراحی لباس و پوشش بانوان مهاباد، الگویی از فرهنگ ایرانی اسلامی
نمايشگاه مد و طراحي لباس و پوشش بانوان مهاباد، الگويي از فرهنگ ايراني اسلامي

نمایشگاه مد و طراحی لباس و پوشش بانوان مهاباد، الگویی از فرهنگ ایرانی اسلامی

مدير کانون فرهنگي هنري احياءالعلوم مهاباد گفت: اولين نمايشگاه مد و طراحي لباس و پوشش بانوان مهاباد با رويکرد فرهنگ منطقه اي و اسلامي برگزار شد.
شناسه خبر : 54253 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، اولین نمایشگاه مد و طراحی لباس و پوشش بانوان مهاباد با رویکرد فرهنگ منطقه ای و اسلامی در سالن سینما تربیت این شهر آغاز به کار کرد.

مائده کرده، مدیر کانون فرهنگی هنری احیاءالعلوم مهاباد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به برپایی ۹ نمایشگاه در عرصه فعالیت های مختلف تاکنون، برپایی نمایشگاه در حوزه مدل و طراحی لباس و پوشاک بانوان(با رویکرد فرهنگ محلی و اسلامی) را اولین اقدام عملی در این راستا در شهرستان مهاباد دانست.

وی افزود: این نمایشگاه دارای ۲۲ غرفه می باشد که با هدف توسعه بعد تجاری محصولات تولیدی بانوان، همیاری جهت ارائه مدل های مناسب در عرصه طراحی لباس و جذب الگوهای به روز برای تولیدات در این عرصه برگزار شده است.

کرده با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار می گردد، گفت: بازدید برای عموم مردم آزاد می باشد.


گفتنی است در این مراسم افتتاحیه، از دست اندرکاران نمایشگاه هشتم توانمندی های بانوان که با مشارکت برخی از مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان مهاباد برپا شده بود. تجلیل به عمل آمد.