کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و هلال احمر آذربایجان غربی برای همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و هلال احمر آذربايجان غربي براي همکاري مشترک اعلام آمادگي کردند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و هلال احمر آذربایجان غربی برای همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند

محسن رضايي، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان غربي و حميد محبوبي، مديرعامل جمعيت هلال احمر اين استان در ديداري مشترک، بر ضرورت همکاري دوجانبه و انعقاد تفاهم‌نامه همکاري تأکيد کردند.
شناسه خبر : 53974 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اذربایجان غربی: «محسن رضایی» در این دیدار با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت‌های فراوانی برای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و امدادی دارند، گفت: همکاری با جمعیت هلال احمر می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در راستای اهداف مشترک دو نهاد باشد.

 

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو نهاد در راستای انجام تکالیف قانونی، ارائه خدمات اجتماعی، آموزشی، بشردوستانه و امدادی به اعضا و مردم، احیا و گسترش کارکردهای فرهنگی هنری مساجد در میان جوانان و نوجوانان و کاهش و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی از جمله زمینه‌های همکاری دو نهاد است.

 

حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت همکاری بین‌بخشی در ارائه خدمات به مردم، گفت: جمعیت هلال احمر آمادگی دارد با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای اهداف مشترک همکاری کند.

 

وی افزود: در این راستا پیشنهاد می‌شود تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد منعقد شود تا زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

 

در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد در آینده نزدیک منعقد شود.