نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی کانون ساجده
نمايشگاه صنايع دستي و محصولات فرهنگي کانون ساجده

نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی کانون ساجده

مدير کانون فرهنگي هنري ساجده از برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و محصولات فرهنگي اين کانون با همکاري فرمانداري شهرستان مهاباد خبر داد.
شناسه خبر : 53959 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛فاطمه شریف‌پور، مدیر کانون فرهنگی هنری ساجده مهاباد، از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی این کانون با همکاری و مشارکت بانوان فرمانداری این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی و فروش محصولات دست‌ساز هنرمندان و مددجویان کمیته امداد برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی از جمله گلیم‌بافی، قالی‌بافی، دیوارکوب، بافتنی، سفال، نمد دوزی، پهباد، فیلتر و... به نمایش گذاشته شده است.

شریف‌پور افزود: همچنین، محصولات فرهنگی و هنری از جمله کتاب، محصولات فرهنگی دیجیتال، محصولات صنایع دستی با محتوای فرهنگی و هنری نیز در این نمایشگاه ارائه گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سه‌شنبه ۳ دیماه سال ۱۴۰۲ در تالار وحدت شهرداری مهاباد دایر است گفت: «علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به تالار وحدت شهرداری مهاباد مراجعه نمایند.»

شریف‌پور ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی و فروش محصولات دست‌ساز هنرمندان و مددجویان کمیته امداد است و علاوه بر معرفی توانمندی‌های مددجویان، می‌تواند در افزایش درآمد و توانمندی آنان نیز نقش داشته باشد.

وی در پایان از همکاری بانوان فرمانداری شهرستان مهاباد در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.