معرفی طرح های نوین لباس بانوان در نمایشگاه طراحی کانون های مساجد آذربایجان غربی
معرفي طرح هاي نوين لباس بانوان در نمايشگاه طراحي کانون هاي مساجد آذربايجان غربي

معرفی طرح های نوین لباس بانوان در نمایشگاه طراحی کانون های مساجد آذربایجان غربی

کانون فرهنگي هنري احياء العلوم مهاباد، نمايشگاه مد و طراحي لباس بانوان را با الگوپذيري از سبک ايراني اسلامي برگزار مي کند.
شناسه خبر : 53914 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، این نمایشگاه با همکاری کانون فرهنگی هنری «احیاء العلوم »مهاباد برگزار می شود. در این نمایشگاه، بانوان علاقه مند در حوزه طراحی و دوخت لباس و پوشش با رویکرد فرهنگ عرفی و اسلامی منطقه می توانند مدل و طرح زیبا در حوزه لباس بانوان و ارائه الگوی ابتکاری با نام خود جهت عرضه در نمایشگاه ارائه دهند.

 

آخرین مهلت اعلام حضور در این نمایشگاه، روز پنجشنبه هفتم دی ماه است. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام حضوربه کانون فرهنگی هنری «احیاء العلوم» مراجعه کنند. 

 

این نمایشگاه با ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه پوشش و مد برگزار می شود. در این نمایشگاه، بانوان هنرمند و علاقمند می توانند طرح ها و مدل های ابتکاری خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

 

هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی طرح های نوین لباس بانوان در سبک ایرانی اسلامی و همچنین حمایت از هنرمندان و طراحان لباس بانوان در این استان است.

 

این نمایشگاه فرصتی برای بانوان هنرمند و علاقمند است تا توانمندی های خود را در حوزه طراحی و دوخت لباس به نمایش بگذارند. همچنین، این نمایشگاه می تواند در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه پوشش و مد نقش موثری ایفا کند.