حضور مدیران کانون های مساجد آذربایجان غربی در برنامه زنده تلویزیونی « اولدوز »
حضور مديران کانون هاي مساجد آذربايجان غربي در برنامه زنده تلويزيوني « اولدوز »

حضور مدیران کانون های مساجد آذربایجان غربی در برنامه زنده تلویزیونی « اولدوز »

رضايي از حضور مديران کانون‌هاي شهري و روستايي استان در برنامه زنده تلويزيوني اولدوز از صداوسيماي مرکز اروميه به مناسبت ايام فاطميه خبر داد.
شناسه خبر : 53699 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :« محسن رضایی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با بیان اینکه حضور مدیران کانون‌های مساجد در برنامه تلویزیونی «اولدوز» فرصتی برای تبیین نقش کانون‌ها در ایام فاطمیه است، اظهارکرد: در این برنامه، مدیران کانون‌های مساجد ضمن معرفی فعالیت‌های کانون‌های خود، به تبیین نقش کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ فاطمی پرداختند.

رضایی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی در کشورهستند که نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه ایفا می کنند. این کانون ها با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی، زمینه ساز رشد و تعالی فرهنگی جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه برنامه زنده تلویزیونی اولدوز، مخاطبان زیادی در استان آذربایجان غربی دارد، گفت: حضور مدیران کانون های مساجد در این برنامه، فرصتی برای آشنایی مردم با فعالیت های فرهنگی مساجد و کانون های مساجد است. این برنامه می تواند نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در فعالیت های فرهنگی مساجد داشته باشد.

 

رضایی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ترویج فرهنگ فاطمی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: این کانون‌ها با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ایام فاطمیه، تلاش می‌کنند تا سیره و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنند.

 

وی در پایان، از همکاری صداوسیمای مرکز استان آذربایجان‌غربی در برگزاری این برنامه تلویزیونی قدردانی کرد.