« تولدت مبارک» فیلم کوتاهی به یاد شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی
« تولدت مبارک» فيلم کوتاهي به ياد شهيد مدافع حرم محمودرضا بيضايي

« تولدت مبارک» فیلم کوتاهی به یاد شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی

کانون فرهنگي هنري شهيد مدافع حرم محمودرضا بيضايي تکاب، سومين اثر توليدي خود را با عنوان « تولدت مبارک» به ياد اين شهيد بزرگوار منتشر کرد.
شناسه خبر : 53649 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی؛ این فیلم کوتاه، تولد شهید بیضایی را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، تلاش‌های شهید برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و ایثارگری‌های او در این مسیر با دیوارنگاری به زیبایی به تصویر کشیده شده است.

 کارگردانی این فیلم را « یوسف خدادادی» و روایت متن آن را « امیرمهدی نصیری» برعهده داشته اند. این فیلم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب منتشر شده است.

 

 خدادادی، کارگردان فیلم کوتاه «تولدت مبارک» گفت: این فیلم کوتاه به مناسبت سالروز تولد شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی تولید شده است.

خدادادی بیان کرد: این فیلم کوتاه در مدت دو ماه توسط اعضای کانون فیلمبرداری وتولید شد تا روایت تولد شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی را به تصویر بکشد. «تولدت مبارک» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشرشده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی هدف از تولید این فیلم را آشنایی نسل جوان با زندگی و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد. 

امیر مهدی نصیری، راوی فیلم هم دراین رابطه می گوید: این فیلم کوتاه به زیبایی، زندگی نامه شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی را بیان می کند. من از همکاری دراین فیلم بسیار خوشحالم و امیدوارم که این فیلم بتواند نسل جوان را با زندگی و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم آشنا کند.

 

نصیری افزود: تولدت مبارک با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب تولید شده است.

 

فیلم کوتاه «تولدت مبارک» اثری ارزشمند و ماندگار است که به همت کانون فرهنگی هنری شهید بیضایی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب تولید شده است و می‌تواند نسل جوان را با زندگی و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم آشنا کند.

 

شهید محمودرضا بیضایی سال ۱۳۶۰ در شهرستان تبریز متولد شد. وی در سال ۱۳۹۰ به عنوان نیروی داوطلب در سوریه حضور یافت و ۲۹دی ماه ۱۳۹۲ در نبرد با تروریست‌های تکفیری به به شهادت رسید.