«کاروان فاطمی» ، یاد و خاطره حضرت زهرا (س) را در روستای داش تپه زنده نگه داشت
«کاروان فاطمي» ، ياد و خاطره حضرت زهرا (س) را در روستاي داش تپه زنده نگه داشت

«کاروان فاطمی» ، یاد و خاطره حضرت زهرا (س) را در روستای داش تپه زنده نگه داشت

کاروان فاطمي با حضور هيئت شهداي گمنام آذربايجان غربي، امروز ۱۹ آذرماه به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، درکانون فرهنگي هنري شيخ طوسي روستاي داش تپه مياندوآب حضور يافت.
شناسه خبر : 53644 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :«محسن رضایی»، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان آذربایجان غربی، در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور هیئت شهدای گمنام این استان در روستای داش تپه میاندوآب برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مراسم‌ها، آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج فرهنگ دینی و مذهبی است.

وی افزود: کاروان فاطمی در قالب این برنامه‌ها به مناطق مختلف روستایی و عشایری استان آذربایجان غربی سفر می‌کند و با برگزاری مراسم‌های عزاداری، سخنرانی، محفل انس با قرآن کریم، اجرای نمایش و سرود، و همچنین مسابقات فرهنگی هنری، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگه می‌دارد.

 

رضایی با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان مذهبی و فرهنگی در این مراسم، اظهار داشت: این حضور نشان‌دهنده علاقه و ارادت جوانان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه کاروان فاطمی در این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، لحظات معنوی را برای مردم روستای داش تپه میاندوآب رقم زد، گفت: این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی و آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولان محلی و مردم روستای داش تپه میاندوآب برگزار شد وکانون فرهنگی هنری شیخ طوسی روستای داش تپه میاندوآب به عنوان کانون مجری این برنامه‌ها بود.