مساجد، فرصتی مهم برای گسترش فرهنگ دینی
مساجد، فرصتي مهم براي گسترش فرهنگ ديني
فرماندار میاندوآب بیان کرد؛

مساجد، فرصتی مهم برای گسترش فرهنگ دینی

محمدرضا رضايي، معاون استاندار و فرماندار ويژه مياندوآب گفت: مساجد، فرصتي مهم براي گسترش فرهنگ ديني در جامعه هستند و عدم توجه به آنها نوعي ناسپاسي محسوب مي شود.
شناسه خبر : 53643 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی : «محمدرضا رضایی»، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در دیدار با «محسن رضایی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، افزود: برنامه ریزی های مناسبی برای رشد کانون های مساجد انجام گرفته است، زیرا این کانونها می توانند نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی داشته باشند.

رضایی ادامه داد: امیدواریم امسال اقدامات اساسی در راستای حمایت از هنرمندان و فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش های مختلف صورت گیرد.

 

وی برگزاری نشست های صمیمی بین ارگان های دخیل در مساجد، شناسایی و تجلیل از کانون های برتر شهرستان ها را از جمله دیگر پیشنهادات خود عنوان کرد.

 

رضایی همچنین گفت: در آستانه انتخابات هستیم و کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در افزایش مشارکت و انتخاب اصلح انتخابات تاثیر بسزایی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مساجد، کانون های مهمی برای آموزش و تربیت دینی هستند، افزود: این اماکن مقدس می توانند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و گسترش فرهنگ دینی در جامعه داشته باشند.

 

رضایی بر ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: باید زمینه را برای حضور فعال جوانان و نوجوانان در این کانون ها فراهم کنیم.

 

وی همچنین از کانون های فرهنگی و هنری مساجد خواست تا در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی فعالیت داشته باشند و نقش خود را در جامعه ایفا کنند.