اعزام هیئت شهدای گمنام آذربایجان‌غربی با کاروان فاطمی به مناطق روستایی
اعزام هيئت شهداي گمنام آذربايجان‌غربي با کاروان فاطمي به مناطق روستايي

اعزام هیئت شهدای گمنام آذربایجان‌غربی با کاروان فاطمی به مناطق روستایی

رضايي از برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي هنري و مذهبي توسط هيئت شهداي گمنام در قالب کاروان فاطمي در مناطق روستايي و عشايري اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 53557 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :« محسن رضایی» در نشست شورای اداری ستاد کانون های مساجد استان، اظهار کرد: هیئت شهدای گمنام آذربایجان‌غربی با هدف آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج فرهنگ دینی و مذهبی، برنامه‌های مختلفی را در قالب «کاروان فاطمی» در مناطق روستایی و عشایری این استان برگزار می‌کند.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربایجان غربی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم عزاداری و مداحی، سخنرانی و محفل انس با قرآن کریم، اجرای نمایش و سرود، و همچنین مسابقات فرهنگی هنری است.

 

رضایی با بیان اینکه این برنامه‌ها با استقبال خوب مردم مناطق محروم روبه‌رو خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، تقویت روحیه دینی و امید باوری دربین کودکان ونوجوانان است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت شهدای گمنام آذربایجان‌غربی در نظر دارد تا این برنامه‌ها را در مناطق محروم دیگر این استان نیز برگزار کند.

 

گفتنی است : کاروان‌های فاطمی در شهرستان های ارومیه ،خوی ،میاندوآب و در روستاهای شیخ سرمست ،داش تپه و حاشیه رود این شهرستان هابرگزار خواهد شدکه برگزاری این کاروان فرصت مناسبی برای آشنایی مردم این مناطق با سیره و شخصیت حضرت زهرا(س) است. این کاروان‌ها می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ فاطمی در مناطق روستایی و عشایری ایفا کنند.