معرفی مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری آذربایجان غربی در صدا و سیما
معرفي مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري آذربايجان غربي در صدا و سيما

معرفی مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری آذربایجان غربی در صدا و سیما

در راستاي معرفي مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري، تفاهم‌نامه‌اي بين ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان غربي و صدا و سيماي استان امضا شد.
شناسه خبر : 53203 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی: محسن رضایی مدیر ستاد کانونهای مساجد استان در دیدار با ناصرحجازی فر مدیرکل صداوسیمای استان گفت: تمرکز ما دراجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ستاد, بر روستاهای محروم و کم برخورداربا حضور مردم و اعضای کانون‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوانی برای مساجد هستند که فعالیت‌های فرهنگی و هنری را دنبال می‌کنند.

 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در زمینه معرفی مساجد و کانون‌ها گام‌های موثری برداریم.

 

براساس این تفاهم‌نامه، صداو سیمای استان آذربایجان غربی با اختصاص زمان مناسب در برنامه‌های مختلف خود، مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری استان را معرفی می کند.

 

 ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی نیز تلاش می کند اطلاعات و محتوای لازم برای تهیه وتولید برنامه‌های معرفی مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری را در اختیار صدا و سیمای استان قرار دهد.

 

این تفاهم‌نامه درراستای اجرای سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی دولت مبنی بر تقویت نقش مساجد در جامعه وهمچنین، معرفی فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد و کانون‌ها به مردم است.