رویکرد مسجدمحوری و منطقه گرایی در فعالیت های فرهنگی و هنری مورد تاکید قرار گرفت
رويکرد مسجدمحوري و منطقه گرايي در فعاليت هاي فرهنگي و هنري مورد تاکيد قرار گرفت

رویکرد مسجدمحوری و منطقه گرایی در فعالیت های فرهنگی و هنری مورد تاکید قرار گرفت

به مناسبت سي و يکمين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران، ويژه برنامه بزرگداشت هفته کتاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مهاباد برگزار شد.
شناسه خبر : 53069 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی :در مراسم، بزرگداشت هفته کتاب،«محسن رضایی»مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی طی سخنانی، ارائه رویکرد مسجدمحوری و منطقه گرایی فعالیت های فرهنگی و هنری را یکی از مهمترین سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

 

وی افزود: در این رویکرد، مساجد به عنوان کانون های اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری در نظر گرفته می شوند و فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف کشور نیز با توجه به ویژگی های آن مناطق انجام می شود.

 

رضایی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی روش های اجرایی این رویکرد را تدوین خواهد کرد و با اجرای آن، شاهد اقدامات خوبی در توسعه ی فعالیت های فرهنگی و هنری خواهیم بود.

 

در پایان این مراسم، ضمن رونمایی از کتاب گذری بر تاریخچه حج مهاباد که توسط  (محمدجلال وطمانی) تالیف شده بود، تعدادی از فعالان و مروّجین حوزه کتاب و کتابخوانی و چند نفر از فعالان فرهنگی در حوزه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مورد تجلیل قرار گرفتند.

کلمات کلیدی: بزرگداشت هفته کتاب