ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی از قاریان قرآنی برای مشارکت در طرح «مسجد پایگاه قرآن» دعوت کرد
ستاد کانون هاي مساجد آذربايجان غربي از قاريان قرآني براي مشارکت در طرح «مسجد پايگاه قرآن» دعوت کرد

ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی از قاریان قرآنی برای مشارکت در طرح «مسجد پایگاه قرآن» دعوت کرد

قاريان قرآني براي اجراي طرح «مسجد پايگاه قرآن» اعلام آمادگي کنند.
شناسه خبر : 52953 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: ستاد کانون های مساجد استان با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی قاریان قرآنی که تمایل دارند در اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآن» مشارکت کنند، خواست تا با مراجعه به سامانه ثبت نام این طرح، آمادگی خود را اعلام نمایند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به آغاز ثبت نام کانون های مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» که برگزاری محفل انس با قرآن در هر هفته یا هر ماه در مساجد است، از تمامی قاریان قرآنی که تمایل دارند ،مشارکت خود را در اجرای این طرح اعلام نمایند. همه قاریان قرآنی که توانایی تلاوت قرآن با صوت خوش را داشته باشند، مخاطب این طرح هستند. جهت ثبت نام و اعلام مشارکت فرمی که در لینک ذیل آمده تکمیل نمایند.

آدرس سامانه ثبت نام طرح «مسجد پایگاه قرآن»: https://survey.porsline.ir/s/do1w1Pb

 

 محسن رضایی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در رابطه با این اطلاعیه تصریح کرد: طرح «مسجد پایگاه قرآن» با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در مساجد استان اجرا می شود. این طرح در راستای اجرای سند ملی توسعه فرهنگ قرآنی و برنامه پنجم توسعه فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می شود.

 

وی افزود: در این طرح، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند با برگزاری محفل انس با قرآن، زمینه را برای حضور بیشتر مردم و جوانان در مساجد فراهم کنند.

 

گفتنی است: طرح «مسجد پایگاه قرآن» از جمله طرح های موفق ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که در سال های اخیر در استان آذربایجان‌غربی نیز با استقبال قابل توجهی از سوی مردم و کانون های فرهنگی هنری مساجد مواجه شده است و قرار است هر هفته یا هر ماه در مساجد استان آذربایجان غربی محفل انس با قرآن برگزار شود. در این محافل، قاریان قرآنی به تلاوت آیات قرآن کریم خواهند پرداخت

کلمات کلیدی: «مسجد پايگاه قرآن»