تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان‌غربی منعقد خواهد شد
تفاهم نامه همکاري مشترک ميان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و کميته امداد امام خميني(ره)آذربايجان‌غربي منعقد خواهد شد
با هدف هم افزایی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود؛

تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان‌غربی منعقد خواهد شد

در راستاي تحقق اهداف مشترک،مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي با مدير کل کميته امداد استان ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 52832 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی:در این دیدار که با هدف زمینه‌سازی برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد برگزار شد، محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها می‌تواند در راستای توانمندسازی و حمایت از مددجویان کمیته امداد به کار گرفته شود.

 

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، مشاوره و روانشناسی، و ارائه خدمات اجتماعی از جمله زمینه‌هایی هستند که می‌توان با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان از آنها بهره برد.

 

رضایی همچنین بر ضرورت تدوین برنامه‌ای جامع و مشترک بین دو نهاد برای همکاری در این زمینه تاکید کرد.

 

در ادامه این دیدار، رضا مهرافروز، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی نیز با استقبال از پیشنهاد مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بر آمادگی این نهاد برای همکاری با کانون‌ها در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

مهر افروز افزود: کمیته امداد به عنوان نهادی مردمی و انقلابی، همواره در راستای توانمندسازی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش کرده است و همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند در تحقق این هدف کمک شایانی کند.

وی همچنین بر ضرورت تدوین برنامه‌ای عملیاتی برای همکاری بین دو نهاد تاکید کرد.

در پایان این دیدار، مقرر شد کمیته‌ای مشترک متشکل از نمایندگان دو نهاد تشکیل شود تا زمینه‌های همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد بررسی و تدوین شود.