مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان‌غربی با رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه دیدار کرد
مدير ستاد کانون هاي مساجد آذربايجان‌غربي با رئيس عقيدتي سياسي يگان هاي ويژه ديدار کرد
در راستای تحقق اهداف مشترک دو نهاد صورت گرفت؛

مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان‌غربی با رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه دیدار کرد

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌غربي با رئيس عقيدتي سياسي يگان هاي ويژه اين استان ديدار وگفتگو کرد.
شناسه خبر : 52812 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز(۱۷آبان ماه) محسن رضایی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با (حجت الاسلام محمود علمی) رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

رضایی در این دیدار با اشاره به نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در تربیت نسل جوان و بصیرت افزایی جامعه، اظهار داشت: کانون های مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی فعال هستند و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش می کنند.

وی افزود: کانون های مساجد در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یگان های ویژه یکی از نیروهای امین و خدوم نظام اسلامی است، تصریح کرد: این نیروها در حفظ امنیت و آرامش جامعه نقش مهمی دارند.

رضایی با اشاره به ظرفیت های کانون های مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی، پیشنهاد کرد: همکاری های لازم بین کانون های مساجد و یگان های ویژه انتظامی استان در راستای تحقق اهداف مشترک این دو نهاد صورت گیرد.

حجت الاسلام علمی رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه انتظامی استان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جامعه، اظهار داشت: این کانون ها با فعالیت های خود در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: یگان های ویژه انتظامی استان نیز در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود، همکاری های لازم را با کانون های مساجد انجام خواهد داد.

حجت‌الاسلام علمی با بیان اینکه کانون های مساجد ظرفیت های مهمی در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی دارند، تصریح کرد: این ظرفیت ها می تواند در راستای تحقق اهداف مشترک کانون های مساجد و یگان های ویژه انتظامی استان به کار گرفته شود.

در پایان این دیدار مقرر شد جلسه مشترکی متشکل از نمایندگان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی و یگان های ویژه انتظامی استان تشکیل شود تا زمینه های همکاری های مشترک این دو نهاد در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی بررسی و برنامه ریزی شود.