حضور مربیان مساجد آذربایجان غربی در دوازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی طرح فرهنگی تربیتی «چهره به چهره»
حضور مربيان مساجد آذربايجان غربي در دوازدهمين گردهمايي آموزشي توجيهي طرح فرهنگي تربيتي «چهره به چهره»

حضور مربیان مساجد آذربایجان غربی در دوازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی طرح فرهنگی تربیتی «چهره به چهره»

مربيان و رابطين کانون هاي مساجد آذربايجان غربي در دوازدهمين گردهمايي آموزشي توجيهي طرح فرهنگي تربيتي «چهره به چهره» حضور يافتند
شناسه خبر : 52811 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اذربایجان غربی : مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری دوازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره در استان قم خبر داد.

 

«محسن رضایی» در این خصوص اظهار کرد: این گردهمایی با حضور بیش از 200 نفر از مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی، قم برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی مربیان و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد با اهداف، شاخص ها و برنامه های طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره عنوان کرد و افزود: در این گردهمایی، ضمن ارائه مطالبی پیرامون این طرح، به سوالات و ابهامات مربیان و رابطین پاسخ دادند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره یکی از طرح های مهم وزارت ارشاد است، تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و چهره به چهره مبلغان دینی با مردم و ارائه آموزش های دینی و فرهنگی به آنان طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: در این طرح مربیان به صورت دوره ای در مساجد و حسینیه های سراسر کشور در قالب برنامه های مختلف، به ارائه آموزش های دینی و فرهنگی به مردم می پردازند.

 

رضایی با بیان اینکه این طرح در سال جاری با جدیت بیشتری در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد، گفت: در این راستا، تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را در اجرای این طرح به کار گیریم.