دانش آموزان و بچه های مسجدی پرچمدار مبارزه با استکبار هستند
دانش آموزان و بچه هاي مسجدي پرچمدار مبارزه با استکبار هستند

دانش آموزان و بچه های مسجدی پرچمدار مبارزه با استکبار هستند

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي افزود: دانش آموزان و بچه هاي مسجدي پرچمدار مبارزه با استکبار هستند
شناسه خبر : 52716 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی: (محسن رضایی) مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه دانش آموزان و بچه های مسجدی پرچمدار مبارزه با استکبار هستند، گفت: این قشر از جامعه همواره در عرصه های مختلف از جمله مبارزه با استکبار جهانی پیشگام بوده اند.

 
رضایی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ارومیه اظهار داشت: ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که در این روز دانش آموزان و دانشجویان با حضور خود در صحنه سیاسی کشور نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.
 
 
وی ادامه داد: دانش آموزان و بچه های مسجدی همواره در عرصه های مختلف از جمله مبارزه با استکبار جهانی پیشگام بوده اند و در این روز نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
 
 
 
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ استکبار ستیزی اقدامات مختلفی را انجام داده اند، گفت: این کانون ها با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تولید محتوای رسانه ای و برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای ترویج فرهنگ استکبار ستیزی تلاش می کنند.
 
 
وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ استکبار ستیزی با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی اقدامات مختلفی را انجام داده اند و در این زمینه نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
 
در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون، خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد، دانش آموزان و بچه های مسجدی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار جهانی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.