کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ظرفیت بزرگی در استان دارد که باید تقویت شود
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان غربي ظرفيت بزرگي در استان دارد که بايد تقويت شود
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی؛

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ظرفیت بزرگی در استان دارد که باید تقویت شود

(رضا ابراهيمي) در مراسم اختتاميه طرح ملي «مسجد، کانون نشاط» عنوان کرد: وجود بيش از هزارو 535 کانون فرهنگي هنري مساجد در استان ظرفيت بزرگي است و بايد اين ظرفيت را تقويت کنيم.
شناسه خبر : 52460 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، «رضا ابراهیمی»معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی،در مراسم اختتامیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» که صبح پنج شنبه( 27مهرماه) درسالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد، ضمن تسلیت و محکوم کردن کشتار جمعی مردم غزه توسط رژیم صهیونستی، گفت: رژیم منحوس جلوی چشم مردم در فلسطین و غزه نسل کشی راه انداختند و امروز باید جهانیان خصوصا کشورهای مسلمان وجدانشان را بیدار بکنند و به داد مردم مظلوم فلسطین برسند و رژیم کودک کش با این کارها نابودی خودش را تسریع می کند.

 

 وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری،گفت: حضرت آقا فرمودند؛«25 سال آینده را این رژیم نخواهد دید» واین جنایات ها در واقع پیش بینی مقام رهبری را تایید میکند.

 

ایشان با بیان اینکه در استان بیش از هزار و 535 کانون فرهنگی و هنری فعال داریم، گفت: وجود این کانون ها ظرفیت بزرگی است و باید این ظرفیت را تقویت کنیم.

 

ابراهیمی ادامه داد: درسته این ویژه برنامه در راستای اختتامیه برنامه های اوقات فراغت است ولی اوقات فراغت را منحصر به تابستان نکنیم و در طول سال باید برنامه های مختلف در این حوزه داشته باشیم.

 

وی گفت: مسجد از قدیم الایام کانون فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گاها اقتصادی هم است و ما امروز باید در مورد فعالیت و نقش مسجد بازنگری داشته باشیم و تمام نیروها و عوامل که در مسجد به نوعی حضور دارند را متمرکز کنیم و برای انجام فعالیت های فرهنگی استفاده کنیم.

 

ابراهیمی با بیان اینکه دشمن برای نسل نوجوان و جوان ما برنامه ریزی می کند،  گفت: ما هم باید متناسب با برنامه های دشمن برنامه ریزی کنیم و امروزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی در این راستا هستند.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی و هنری  مساجد استان می تواند در فعالیت های هنری مساجد، محور باشند و ما باید در این راستا شبکه واحد راه اندازی کنیم و مسایل را هنرمندانه به جوانان منتقل کنیم.

 

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز در استان آذربایجان غربی در دولت سیزدهم واقعا نگاه ویژه ای به مسایل اجتماعی می شود و مدیریت عالی استان نیز بر این امر معتقد هستند.

 

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی نیاز امروز جامعه است، گفت: در جامعه اگر نشاط و شادابی داشته باشیم می توانیم ادعا کنیم که نوجوانان و جوانان را مدیریت کردیم.

 

ابراهیمی گفت: امروزه دشمن با ابزارهای مختلف نوجوانان را هدف قرار گرفته است و ما فعالیت های فرهنگی می توانیم با این موضوع مقابله داشته باشیم.