رونمایی از نماهنگ «آقا اجازه» به مناسبت 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد کانون های مساجد
رونمايي از نماهنگ «آقا اجازه» به مناسبت 19 مهرماه سالروز بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در مورد کانون هاي مساجد

رونمایی از نماهنگ «آقا اجازه» به مناسبت 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد کانون های مساجد

در ديدار کارکنان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان، به مناسبت 19 مهرماه .نماهنگ «آقا اجازه» پنجمين اثر توليدي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي ، رونمايي شد.
شناسه خبر : 52258 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی:صبح امروز 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد کانون های مساجد ،نماهنگ «آقا اجازه» پنجمین اثر توليدی ستاد کانون های فرهنگي هنري مساجد آذربایجان غربی ، در دیدار کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمايي شد.

در ابتدای این دیدار (محسن رضایی)، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن ارائه گزارش فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های اوقات فراغت و برپایی موکب قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در ایام اربعین حسینی افزود: در سال 1402 ویژه برنامه های متنوعی با گستره بالاتر و بیشتر از سال های قبل در استان انجام شد که استان آذربایجان غربی یکی از استان های فعال و برتر در اجرای ویژه برنامه های اوقات فراغت و تولیدات نماهنگ در کشور بوده است.

(علیرضا نوروزی) مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار بیان کرد:مهمترین مساله در این عرصه تحول محوری بیشتر در مسجد است. برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد فعالیت های مختلفی تا به امروز صورت پذیرفته است اما کافی نیست. بچه های مدارس را به مسجد بکشانیم  و باید تاب‌آوری خود را در مقابل طیف های مختلف فکری به ویژه در برابر نسل جوان افزایش دهیم ،که اگر بخواهیم و تلاش کنیم تحولی در جامعه رخ دهد فقط در مسجد این رویکرد محقق می شود.

ایشان با اشاره به شعار« بازگشت به مساجد» که شعار اصلی وزارت ارشاد است ،افزود: فعالیت‌های فرهنگی و ‌هنری باید به قلب تپنده‌ حوزه مسجد بازگردد و مسجد کانون فعالیت‌های فرهنگی و هنری شود.

وی در خصوص پنجمین نماهنگ تولیدی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان «آقا اجازه »،عنوان کرد: اثر فاخر، سنگ بنای توسعه و پیشرفت هر کشوری است و محور اصلی کار، سرمایه های انسانی هستند. این سرمایه های انسانی، با تولیدات فرهنگی هنری در تمامی مساجد احیا شود که توجه به این سرمایه های بی بدیل و مراقبت از آن ها در هر سازمان، نهاد و کشوری، موفقیت و تعالی را تضمین و تثبیت خواهد کرد.

 

جهت مشاهده نماهنگ آقا اجازه لینک ذیل را کلیک کنید

https://cloud.fahma.org/index.php/s/XHxwrdBMJMLsZL5