دیدار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری آذربایجان غربی
ديدار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان با مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري آذربايجان غربي

دیدار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری آذربایجان غربی

(سپهري) معاونت فرهنگي امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با ( رضايي) مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي ديدار و گفتگو کردند.
شناسه خبر : 52146 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از  استان آذربایجان غربی،«محمد سپهری»، معاونت فرهنگي و امور جوانان  اداره کل ورزش وجوانان به همراه جمعی از کارشناسان این مجموعه طی نشستی مشترک با«محسن رضایی»مدیر ستاد فهما استان آذربایجان غربی در راستای هم افزایی ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان روز شنبه،15مهر ماه و در محل ستاد دیدار و گفتگو کردند

«محسن رضایی»مدیر ستاد فهما استان آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به فعالیت یک هزار و277کانون فرهنگی هنری در مساجد استان آذربایجان غربی، گفت: این کانون ها فعالیت های مختلفی را در عرصه های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در طول سال داشته و علاوه بر آن به طور خاص برای اوقات فراغت برنامه ریزی های متنوعی را در سطح مساجد انجام دادند.

رضایی در این جلسه گفت : ارتباط و تعامل بین اداره ورزش و جوانان و کانون های مساجددر زمینه فعالیت کانون های فرهنگی هنری به جهت جذب و فعالیت جوانان دارای اهمیت ویژه ای است و انتظار می رود تعامل بین دو اداره به جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف سازمانی هر دو اداره پیش برود .

«محمد سپهری» نیز در این نشست ضمن تاکید بر اینکه امروز در بحث اوقات فراغت جذابیت ورزش نزد جوانان بیشتر از بقیه امور است، گفت: می توان از این ظرفیت استفاده کرد تا زمینه حضور پویا تر جوانان در مساجد رقم بخورد.

معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: رابطه متقابل نهاد های مختلف باعث ترویج فرهنگ و ورزش شده و رفت و آمد را به زیر مجموعه ها بیشتر خواهد کرد.

سپهری ابراز امیدواری کرد: در قالب تفاهم نامه اجرایی می توان فعالیت های موثری انجام داد و این تفاهم نامه مهم است که اجرایی شود و بند های آن روی زمین نماند