آوای وحدت بچه‌های مسجد با اجرای نماهنگ «عشق من ایران»
آواي وحدت بچه‌هاي مسجد با اجراي نماهنگ «عشق من ايران»

آوای وحدت بچه‌های مسجد با اجرای نماهنگ «عشق من ایران»

نماهنگ «عشق من ايران» با محور وحدت مذاهب و اقوام و به سه زبان فارسي، کردي و ترکي به همت بچه‌هاي مساجد آذربايجاني غربي در جشن هفته وحدت اجرا شد.
شناسه خبر : 51941 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، همراهی پرشور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های کانون های فرهنگی هنری و بچه های مسجد ،و درخشش در جشن بزرگ هفته وحدت  با سه زبان فارسی ،ترکی وکردی با محور وحدت مذاهب واقوام و اجرای اثر فاخر (عشق من ایران) که از شبکه های مختلف رسانه ملی نیز بهترین شاهد بر این مدعا بود .

«محسن رضایی » مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی:درباره هدف و محور اجرای این نماهنگ اظهار کرد:  کانون فرهنگی‌هنری  با کمک بچه های چندین مسجد از آذربایجانی غریی، نماهنگ «عشق من ایران» با محور وحدت و همگرایی را در جشن هفته وحدت اجرا کرد.

رضایی ادامه داد: همسو با رویکرد وحدت‌گرایانه‌ای که در تولید نماهنگ مدنظر بود و نیز به دلیل همزیستی اهل‌سنت و شیعیان در آذربایجان غربی، «عشق من ایران» در هفت دقیقه و به سه زبان فارسی، ترکی و کردی و با همکاری جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی تولید شده است.

رضایی با بیان اینکه نماهنگ «عشق من ایران» یکی از اثرهای فاخر وماندگار بچه های مسجد است، گفت: پیش از این نیز گروه سرود بچه های مسجد آذربایجان غربی در مناسبت هایی همچون ایام فاطمیه و نیمه شعبان آثاری را تولید و پخش کرده اند که با استقبال مواجه شده است.